Proč proboha další blog?

1. 12. 2009 | Blog | Žádné komentáře

Ne blog, ale posterous. Někde v článku o zábavním projektu Křišťálová Lupa jsem četl, že prý není profesionální cpát na oborový blog informace, který s oborem nesouvisí. Prý se to nedělá ani s těmi, které jsou z části osobní. Tak asi proto…

Co si tady budete moc přečíst?

Nečekejte články osobní (ve smyslu intimní). Nebudu psát o svých holkách (mám 1), nemocích svýho křečka (nemám), ani o tom, jak jsem slavil jeho narozky. Naopak si nemyslete, že tady umístim články, který se mi nehodily do krámu na honzapav.cz.

Stává se, že během dne narazím na nějakou hloupost, na něco, co nefunguje anebo funguje. Nemusí to být pořád jenom reklamy a marketing a facebooky. Nezapomínejte, že téma nemá nic společnýho s prostředím. S reklamou trávíme svoje životy. Někteří dobrovolně. Nemůžete si pak myslet, že by se tomu dalo vyhnout. Berte to jako report z nadhledu.

Samotná myšlenka (podtext, prostředí) je hodně podobná s tím, co znáte z mýho mediálního blogu = to, co se nějak tváří, může nakonec vypadat úplně jinak a nám jde o to si to uvědomit.

Taky hodně čtu (rozuměj průměrně často). A když už čtu, snažim se číst knížky, který za to stojí. Člověk nemá vždycky šťastnou ruku a pak to dopadá takhle nebo tak. Na podobný čas nemám. Pokusím se vám tedy doporučit, co se mi líbilo (a to nemusí bejt vždycky TOP).

Tohle je prostě posterous osobní, ne intimní. Zjednodušeně se dá říct, že to bude o tom, co mě zajímá, baví a nebaví.

P.S.: Samozřejmě hlavním důvodem je získat další backlinky (ale to nikomu neřikejte)

 

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..