Neztrácejte čas prací, kterou mohou udělat stroje

Dvou nebo tříčlenná firma dnes zvládne stejné množství práce jako tým deseti lidí před několika lety. A co teprve, když vás je dvanáct nebo dvacet tři. Pomůžu vám najít a zautomatizovat práci, která nepřináší přidanou hodnotu, ale přesto ji někdo udělat musí.

Založte si účet v Integromatu přes tento odkaz a získejte Basic plán na první měsíc zdarma.

Co nejčastěji automatizuji a integruji?

Prodeje přes formuláře i eshopy

Objednávky z vašeho webového formuláře nebo e-shopu dostanu, kam bude potřeba. Tykám si Woocommerce, Gravity Forms, Shopify i třeba solidpixels.

Podívejte se, jak to může vypadat.

Přenos informací mezi nástroji

Používáte ve firmě různé nástroje, ale nebaví vás přepisovat data z jednoho do druhého? Asana, Pipedrive, Raynet, Trello, Basecamp… cokoliv, co vás napadne.

Tvorba a distribuce pravidelných reportů

Potřebujete pravidelný přísun informací? Kdo ne. Jenže zaměstnávat lidi, aby přepisovali čísla mezi tabulkami dneska přestává dávat smysl. Propojte Google Tabulky, Data Studio, Airtable a další.

No-code a low-code aplikace

Věděli jste, že pro vytvoření aplikace dneska nepotřebujete nutně programátora? Propojením několika nástrojů jako Knack nebo Ninox můžete vytvořit aplikaci na míru.

Běžná administrativa

Proč byste měli trávit čas s administrativou? Určitě máte lepší věci na práci. Automaticky ukládejte vystavujte faktury z Fakturoidu nebo ukládejte na Google Disk.

Příprava newsletterů a obsahu pro sociální média

Posbírejte z týmu podklady, zpětnou vazbu nebo schválení a jakmiel bude vše připravené, můžete sdílet na Twitter nebo Facebook.

Převedení informací z e-mailů do tabulek

Na webu máte kontaktní formulář, ale nové kontakty do CRM pořád přepisujete ručně. Nebo potřebujete automaticky uložit číslo objednávky z předmětu e-mailu? To všechno jde levou zadní.

Potřebujete něco jiného? 

Kombinuji znalost moderních nástrojů jako Integromat, Asana nebo Airtable s programátorskou logikou

Někdy je řešení jednoduché – pak stačí sepsat jednoduché zadání a vrhnout se na to. Za pár hodin může být hotovo. Někdy je ale potřeba víc – znalost aplikačních rozhraní (API) a trocha programátorského myšlení. 

1 – Společně probereme vaše potřeby

Abych dokázal navrhnout řešení, potřebuji znát důvody, které vás přivedly k automatizaci procesu, a taky byznysovou logiku. Proces může být tisíckrát automatizovaný a je to k ničemu, pokud neplní svou roli.

2 – Navrhnu vhodné řešení

Znám mnoho nástrojů i možnosti, jak je lze propojit. Někdy je návrh řešení snadný, a pokud ne, nebojím se hledat nové cesty. Než se vrhneme na klikání, je zkrátka potřeba sepsat jasnou specifikaci.

3 – Ověření řešení

V další fázi vytvořím kostru řešení, která nese základní funkcionalitu. Někdy se tomu říká Minimum Viable Produkt nebo MVP. Na tomto řešení začneme ověřovat, jestli plní svoji roli. Výhodou je, že je to levnější, než rovnou implementovat celý proces.

4 – Další rozvoj řešení

Jakmile máme ověřené všechny potřeby, je možné dotáhnout automatizaci k dokonalosti – tedy tak, aby proces nejenom plnil svoji roli, ale pomáhal firmě být lepší.

Máte zájem o spolupráci? Napište mi a dohodneme nejvhodnější cestu

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.