Kdo je Honza Páv?

 (Ahoj, jsem Honza Páv. Rád pracuju a nedokážu zůstat jen u jednoho projektu. O to víc, pokud se můžu naučit něco nového. Baví mě podnikání, baví mě zjišťovat, jak lidé přemýšlí a a jak se rozhodují. Zakládám si na dotahování věcí, které začnu. A to všechno jsem si pořídil k rodině ;). Pokud se se mnou chcete spojit, můžete využít LinkedIn, sledovat mě na Twitteru (@honzapav), nebo se ideálně propojit při osobním setkání (pokračujte na kontakty).

Baví vás podcasty? V podcastu Z podpalubí jsem na jaře 2018 povídal o podnikání, svých projektech, ragby a dalších mých zájmech.

Co mám za sebou?

Než jsem přišel na to, co by mě mohlo bavit, trávil jsem čas vysedáváním v lavici gymnázia Litoměřická. Pak jsem si vybral obor Marketingová komunikace a Public Relations (MKPR) na Fakultě sociálních věd UK, který jsem úspěšně zakončil jednou z prvních bakalářek o mediálním plánování. Chvíli jsem pak zkoušel štěstí na Mediálních studiích, ale nebylo to ono. Pak jsem se rozhodl pro Stunome – Studia nových médií na Filozofické fakultě UK. Ačkoliv jsem tohle studium nedokončil, dalo mi víc než byste mohli od vysoké školy čekat.

Už když jsem byl na MKPR, dostal jsem možnost profesně vyrůst v dnes již zaniklé agentuře PanMedia Western, kde jsem měl na starosti plánování a nákup televizních a internetových kampaní a mediální výzkumy. Pak jsem si oblékl dres MEC, kde jsem pracoval do ledna 2015. Moje role byla nazvaná pěkně po anglicku Interaction Strategy Manager – skrývalo se pod ní mnoho věcí: strategické komunikační plánování, sociální média, buzz monitoring a mobilní marketing. Pracoval jsem na značkách jako Česká spořitelna, Nestlé, Mercedes-Benz, Henkel, Ikea nebo Nivea.

V roce 2013 jsme společně s Matezem a s Mášou založili Lovebrand, dílnu na značky, které lidi milují. Společně radíme firmám, jak řídit svoji značku, aby ji měli lidé rádi. Druhým rozměrem Lovebrandu je snaha vymyslet udržitelný obchodní model konzultantské firmy, jejíž služby budou dostupné i pro malé a střední firmy. Máme za sebou úspěšné projekty a práce na nich je pozitivně oceňována. Lovebrand jsme v roce 2018 začlenili do digitální agentury Taste (tisková zpráva). Od roku 2019 v Lovebrandu působíme jako externí konzultanti.

Co mě teď zaměstnává?

V roce 2017 jsme společně s Jakubem Hnidákem a jeho ženou Lelí rozjeli Lunar – vesmírně dobré a nebesky krásné nanuky.  Naším cílem je přinést na trh nanuky, které budou mít nejen poctivé složení, ale budou i skvěle vypadat. Přestože jsem se měl původně v Lunaru pustit hlavně do budování značky, řeším hlavně klasické byznysové a provozní záležitosti (díky bohu).

Na začátku roku 2019 jsme společně s Matezem Jindrou představili náš druhý vělký projekt – výzkumnou agenturu Makevision. Výzkumy, hlavně ty kvalitativní, byly už součástí nabídky Lovebrandu, a dávalo smysl tento záběr prohloubit, protože po poznávání zákazníků byla stále větší poptávka. S Makevisionem chceme přinést výzkumy do prostředí malých a středních firem. Chceme jim zprostředkovat kontatk se zákazníkem, o který už některé firmy přišli. To vše by mělo přispět k tomu, aby měly firmy lepší služby a zákazníci byli spokojenější.

V rámci Makevisionu jsme také vytvořili aplikaci pro pořádání a vyhodnocování Online focus groups (skupinových rozhovorů).

Vedlejší projekty

Od roku 2007 jsem psal blog Eikasia.cz o internetu a sociálních médiích, marketingu a značkách, o nevládkách a různých trendech, které (stále) poutají moji pozornost. Ten je od roku 2014 součástí tohoto webu a Eikasia.cz jako nezapamatovatelný název končí.

Spolupracuji se sociálními podnikatelkami z Kokozy a podílel jsem se na projektu Kliktivisti.cz, který radil nevládkám, jak se vyznat na internetu, a spolupořádal pravidelná setkání Nemarketing, která sloužila jako platforma pro sdílení zkušeností z komunikaci v neziskovém sektoru. K těmto aktivitám se v dubnu 2014 přidala i práce na marketingové strategii vznikajícího projektu Press Start. PS je mezinárodní internetová platforma, která spojuje investigativní novináře ze zemí bez svobodných médií s lidmi, kteří jim chtějí přispět na živobytí – aby se mohli věnovat své záslužné práci. Práci na Nemarketingu a Press Start jsem na konci 2015 ukončil.

V roce 2015 jsem spolupořádal FashionTech – první dvě konference, které propojovaly témat módy, marketing spolu s wearables a dalšími novými technologiemi. Obě konference proběhly pod záštitou Mercedes-Benz Prague Fashion Week.

Na začátku roku 2016 jsem začal pracovat na vylepšování webu Vzory.cz. Starám se o monetizaci obsahu, uživatelskou přívětivost, vylepšování obsahu a třeba i analytiku. Dlouhodobě se věnuji zviditelnění Rugby Clubu Sparta Praha – ať už jde o marketingovou komunikaci nebo fundraising. Občasně přidávám články na Bekpek.life – anglicky psaný blog o praktickém, minimalistickém a autentickém životě, který je spojený s mým našením pro batohy.

V roce 2018 jsem začal rozesílat spíše nepravidelný newsletter Uncool. Je otázka, jak to s ním dopadne, ale plány by klidně mohly být velké. Ve stejném roce jsem také začal přípravy e-shopu Rugbion, jehož cílem je zviditelnit hodnoty ragby a umožnit lidem, kteří mají ragby rádi, zapojit se do spontánních konverzací o sportu, který spojuje lidi. Projekt bude spuštěn na jaře 2019, teď běží v pilotním provozu.

< zpět na Úvod