Téma

Internet a sociální média

Co se děje na internetu? Online reklama a přístupy k jejímu plánování.

Firmy si připlatí za reklamu na Facebooku. No a co?

Firmy si připlatí za reklamu na Facebooku. No a co?

Tento článek byl napsán a vyšel na tyinternety.cz. Možná už jste si všimli, jak se všichni diví tomu, že si firmy musí za viditelnost svých značek na Facebook připlatit. Honza Páv se pouští do polemiky s vlnou nespokojenosti s novinkami z Facebooku. Představte si, že...

Co by mohli v Umsemumtam zlepšit?

Včera jsem se zaregistroval do služby Umsemumtam. Jde o web, který spojuje nevládky a profesionály nejčastěji v oblasti poradenství týkající se nových médií, marketingu, designu atp. Super myšlenka - obecně mám za to, že kdyby se každý z mých známých, kteří v oboru...

Krátká poznámka ke kliktivismu

Tento článek byl původně publikován na blogu o nevládních organizacích a aktivismu na internetu kliktivisti.cz. Cílem Kliktivistů je i vybírat zajímavý obsah, který vyšel někde jinde. Rád bych tedy utrousil poznámku k tolik odsuzovanému kliktivismu (ikdyž už...

Recenze, mocní uživatelé a krátkozrakost

Každý "specialista" na sociální média vám řekně, že recenze jsou jedním z nejdůležitějších zdrojů informací o službách a produktech. Navíc když jsou od lidí, které znáte. Pokud máte třeba hotel, restauraci nebo prostě poskytujete služby, je více než pravděpodobné, že...

Co se stane, až se to lidé dozví?

Už dva roky se intenzivně věnuji monitoringu sociálních sítí, komentářů po článků a diskuzních fór. Nenahlížím lidem do soukromí, na Facebooku jsou neveřejné profily místem, za které je možné se vydat, ale dělat to nebudu. Vše ostatní je veřejné a lidé to vědí. Jak...

Společně proti clicktivismu. Skutečně?

Od OWSI workshopu už uběhla pěkná doba a jako bumerang se mi vrací jeden motiv, který jsme řešili - clicktivismus. Na internetu a dnes hlavně na sociálních sítích dokáží kampaně zapojit mnoho lidí, “aktivisti se však bouří”, protože nejde o pravý aktivismus, ale...