Budoucnost foursquare je otázka priorit

28. 6. 2010 | Internet a sociální média | Žádné komentáře

8. června proběhla v New Yorku konference Mashable Media Summit, kterou spolu se CNN pořádal web o sociálních médiích Mashable. Měla by vás zajímat, protože stejně jako čtenáři minulého článku chcete vědět, jakým směrem se bude vývoj Foursquare ubírat.

Co je foursquare?

Foursquare je tzv. Location-based service, tedy služba založená na lokalizaci, v tomto případě díky technologiím v mobilním telefonu. Podstatou služby je objevovat nová místa a sbírat body a odznáčky, za které je  možné získat různé výhody.

Chodíte-li do oblíbené restaurace, pokaždé se čeknete (=přihlásíte pomocí mobilního telefonu) a stanete-li se uživatelem s největším počtem „čeknutí“, jste mayorem (starostou) a můžete třeba dostal slevu nebo lahev vína navíc.

foursquare-nabidka-pro-mayory

[img credit: siliconbeachtraingin.co.uk]

Na konferenci vystoupil krom jiných také Dennis Crowley, spoluzakladatel 4SQ. Už v minulém článku jsem naznačoval, že má celé to čekování a honba za odznaky velkoměsta nějaký význam. Skoro to vypadá, že všechny zajímá spíš budoucnost foursquare než jeho myšlenka.

Řešíte-li také budoucnost věčně padající služby, stáváte se programátorem sociální aplikace. Všichni přece ví, že dnes se musí všechno komentovat. Musí se sdílet fotky a videa. Musíte se otagovat. Ve většině máte pravdu, tyhle funkce zatím Foursquare chybí. Ptáte se proč? Nevěřím, že by to těch 25 lidí, kteří se starají o 1,6 milionu uživatelů, nenapadlo nebo to bylo nemožné naprogramovat. Je to otázka priorit.

Máte-li půlhodinku a zajímá vás Foursquare, podívejte se na část konference. Dozvíte se, že budou komentáře i fotky.

Pokud jste o Foursquare nic neslyšeli, přečtěte si o tom, co je vlastně Foursquare a jaký je smysl sbírání všech těch bodů a odznáčků. Pokud vás i dál bude Foursquare bavit, podívejte se na článek o tom, jak na Foursquare zapadnout a nestát se turistou.

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..