S E15 jsem skončil..

11. 2. 2009 | Marketing a reklama | Žádné komentáře

Není to tak dávno, co jsem psal o mediální gramotnosti. Čistou náhodou jsem se zmínil o titulce Hospodářských Novin (pamatujete?). O tom, jaké jsou příčiny šíření a následky krize, byl veden docela hezký rozhovor* s filozofem Stanislavem Komárkem (Jan Brabec, Respekt 6/2009). Nemá smysl rozhovor tlumočit,

ale je zde napsáno že:

„V lidské společnosti je reálné to, v co se všeobecně věří: pokud je tedy většina společnosti přesvědčena o tom, že se nachází v krizi, tak se v krizi skutečně ocitá. Krize se dá podobně vyhlásit jako válka nebo konkurz a její důsledky pak budou nakonec i hmatatelné.“

A kdo má vliv na to, co si společnost myslí? (viz obrázek)..

E15, úterý 10.2.2009

E15, úterý 10.2.2009

*Na článek nechci odkazovat, protože je on-line přístupný pouze předplatitelům, tudíž nechci vytvářet link bezesmyslu

[ad#odkaz_lista]

Odebírejte newsletter

Sbírám zajímavé tipy na zefektivnění práce s digitálními nástroji, točím videa a píšu články.

Souhlas se zpracováním osobních údajů(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..