Není to tak dávno, co jsem psal o mediální gramotnosti. Čistou náhodou jsem se zmínil o titulce Hospodářských Novin (pamatujete?). O tom, jaké jsou příčiny šíření a následky krize, byl veden docela hezký rozhovor* s filozofem Stanislavem Komárkem (Jan Brabec, Respekt 6/2009). Nemá smysl rozhovor tlumočit,
ale je zde napsáno že:
„V lidské společnosti je reálné to, v co se všeobecně věří: pokud je tedy většina společnosti přesvědčena o tom, že se nachází v krizi, tak se v krizi skutečně ocitá. Krize se dá podobně vyhlásit jako válka nebo konkurz a její důsledky pak budou nakonec i hmatatelné.“
A kdo má vliv na to, co si společnost myslí? (viz obrázek)..
*Na článek nechci odkazovat, protože je on-line přístupný pouze předplatitelům, tudíž nechci vytvářet link bezesmyslu
[ad#odkaz_lista]
0 komentáøù