Hodnota informace v obchodním styku

7. 1. 2011 | Marketing a reklama | Žádné komentáře

Při svojí práci přicházím do kontaktu s mnoha dodavateli – od mediálního prostoru po programátory. Každý z nich něco prodává a, i když se to „něco“ může výrazně lišit, je vždy možné najít jeden společný jmenovatel, pokud u nich máte „nakoupit“ – jsou to informace a novinky.

Trh se dnes vyvíjí pořád rychleji a já nevěřím, že se v těch firmách nic neděje. Navíc pak po půl roce vidím, že se dělo. Spoustu informací bych se bez hyperaktivního přístupu nedověděl. Přestává mě to trochu bavit. Proč dodavatel nemůže udržovat pravidelný kontakt se svým zákazníkem. Direct maily a newslettery už prý nikoho nebaví. Mě by ale tuze pomohly.

Možná chybí odesílatelům pocit, že to někdo čte. Možná je to jenom absence nástroje, který by čtenáři umožnil jednoduše reagovat. Možná to nikoho nezajímá. A mě přestává bavit dělat práci za někoho jinýho. Chcete něco slyšet? Je ještě dost lidí, kteří newslettery čtou. A možná nakupují u vaší konkurence.

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..