Předvolební média: Jak tisk informuje o volbách, které nebudou

3. 9. 2009 | Marketing a reklama | Žádné komentáře

Série článků o předvolebních médiích se nám zřejmě o něco prodlouží. Volby jsou prozatím odloženy na neurčito. Novina, se kterou běžný smrtelník nepočítal. Jak na ně zareagovala přední tisková média? Uvnitř článku naleznete titulní strany několika z nich (vše 2.9.2009), uznejte sami, větší haló snad způsobila jen smrt Michaela Jacksona. Nezapomínejte, grafika odvede hodně práce. A expresivní výrazy (ne, že by z části nebyly adekvátní)? Jak už to chodí, Blesk rulezz! A cíl? Přece čtenost.

Hospodářské noviny

titulni_strana_hospodarskych_novin

titulni_strana_hospodarskych_novin

Mladá Fronta DNES

titulni_strana_mf_dnes

titulni_strana_mf_dnes

Blesk

titulni_strana_blesk

titulni_strana_blesk

[ad#odkaz_lista]

Odebírejte newsletter

Sbírám zajímavé tipy na zefektivnění práce s digitálními nástroji, točím videa a píšu články.

Souhlas se zpracováním osobních údajů(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..