Nikon a jeho kreativka umí!

24. 6. 2009 | Marketing a reklama | Žádné komentáře

Při práci na své seminárce týkající se předvolební kampaně Baracka Obamy jsem našel zvláštní banner. Zeptal se mě, jestli může spustit kameru. Řikám OK, jsem pro každou legraci.. a výsledek? Kupodivu překvapivý a docela působivý. Zadavatelem je Nikon, celkový rozpočet (v ceníkových cenách, jak uvádí AdMonitoring) se vyšplhal na 92.376 Kč Banner byl umístěn na serveru týden.cz po dobu jednoho týdne (jak poetické) a bez zacílení sekce.

Square je opravdu zajímavý, nicméně předpokládám, že ve velkém množství případů pohoří zmíněný efekt na technologických překážkách jako je absence kamery. Nicméně při zkušenosti s některými tvůrci „šedivých“ bannerů jsem mile překvapen, že někdo dokáže vytvořit něco složitějšího než iLayer.

banner_nikon_2A ten na displayi jsem já.

banner_nikonTak co? Líbí? Myslíte, že má nějaký jiný efekt než klasické bannery? Co na to uživatelé?

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..