Při práci na své seminárce týkající se předvolební kampaně Baracka Obamy jsem našel zvláštní banner. Zeptal se mě, jestli může spustit kameru. Řikám OK, jsem pro každou legraci.. a výsledek? Kupodivu překvapivý a docela působivý. Zadavatelem je Nikon, celkový rozpočet (v ceníkových cenách, jak uvádí AdMonitoring) se vyšplhal na 92.376 Kč Banner byl umístěn na serveru týden.cz po dobu jednoho týdne (jak poetické) a bez zacílení sekce.
Square je opravdu zajímavý, nicméně předpokládám, že ve velkém množství případů pohoří zmíněný efekt na technologických překážkách jako je absence kamery. Nicméně při zkušenosti s některými tvůrci „šedivých“ bannerů jsem mile překvapen, že někdo dokáže vytvořit něco složitějšího než iLayer.
Tak co? Líbí? Myslíte, že má nějaký jiný efekt než klasické bannery? Co na to uživatelé?
0 komentáøù