Měli byste znát své limity aneb Takhle byste večer nezačali, tak proč ho takhle končit

7. 2. 2011 | Marketing a reklama | 3 komentáře(ů)

"Pěkná" sociálně laděná kampaň, kterou by si měl pustit každý opilec před každou párty. Radši u toho (moc) nejezte.

A jak končíte večer vy? :)

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

3 Komentáře

  1. Honza Páv

    Máro, to je slušný. Co na to říká @jehozena :)

    Odpovědět
  2. Marek Baco

    Honziku @jehozena je rada, ze nejdrive se „vyblbnu“ u souseda, nez najdu ty spravne dvere ;)

    Odpovědět

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..