Neobyčejně obyčejné jogurty

22. 5. 2008 | Marketing a reklama | Žádné komentáře

21.4.2008 byl na Primě odvysílán 3. spot výrobce jogurtů Müller. Za dobu, co se o reklamu zajímám, jsem již na reklamy o jogurtech narazil. Vzpomenete-li si na Jogobellu jako já, vybavíte si určitě i stupiditu, která byla jediným možným prostředkem vedoucí k zapamatování série umělých spotů. A na scénu přichází Müller. Možná si trochu uvědomuje, jak vypadají spoty konkurentů a zamýšlí se nad tím, paroduje. První dva spoty jakžtakž ujdou a svojí jednoduchostí pobaví, ale spot s blondýnkou je fakt povedený. Nejde o nic světoborného, možná vyčnívá mezi dalšími spoty, v jejichž záplavě se ale nakonec stejně ztratí. Autorem spotu je agentura Mark/BBDO, nákup a plánování médií zajistila PHD.

Parametry mediálního plánování

Období Duben 2008
Rozpočet 21.901.563 Kč (ceníkové ceny)
Stopáž 30″
Station split 33% TV Nova : 67% Prima TV
Daypart split 55% Offprime time : 45% Prime time
Total GRP´s 914,6

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..