21.4.2008 byl na Primě odvysílán 3. spot výrobce jogurtů Müller. Za dobu, co se o reklamu zajímám, jsem již na reklamy o jogurtech narazil. Vzpomenete-li si na Jogobellu jako já, vybavíte si určitě i stupiditu, která byla jediným možným prostředkem vedoucí k zapamatování série umělých spotů. A na scénu přichází Müller. Možná si trochu uvědomuje, jak vypadají spoty konkurentů a zamýšlí se nad tím, paroduje. První dva spoty jakžtakž ujdou a svojí jednoduchostí pobaví, ale spot s blondýnkou je fakt povedený. Nejde o nic světoborného, možná vyčnívá mezi dalšími spoty, v jejichž záplavě se ale nakonec stejně ztratí. Autorem spotu je agentura Mark/BBDO, nákup a plánování médií zajistila PHD.
Parametry mediálního plánování
Období | Duben 2008 |
Rozpočet | 21.901.563 Kč (ceníkové ceny) |
Stopáž | 30″ |
Station split | 33% TV Nova : 67% Prima TV |
Daypart split | 55% Offprime time : 45% Prime time |
Total GRP´s | 914,6 |
0 komentářů