Dostal se mi do ruky pěkný magazín Dolce Vita. Je to docela stylovka, tu design, tu nábytek, tu umění a tu modelky. Některé rubriky vizuálně hltám, některé prostě přeskočím. A někde na půli cesty časopisem narazím na reklamu Liptonu (Unilever).
Zaráží mě, že takhle marketingově zkušená firma vloží takovýhle nevzhledný vizuál do časopisu, jehož cílem je pohladit duši čtenáře, který se utápí v krásných věcech. Možná se to Unileveru nevyplácí – přeci jenom jde o výrobek určený mase (i když se tváří jako nadstandard).
Dovedu si představit nějaký pěkný hrnek postavený na temném (možná až chladně působícím) kousku moderního nábytku – myslím ten lehce nad zemí. Do hrnku je vidět (co tam asi bude) a přes okraj visí provázek s s typickou žlutočervenou cedulkou Liptonu, který dokresluje atmosféru fotografie. Žádný jiný branding, žádný Facebook, žádný text.
Co myslíte, fungovalo by to?
0 komentáøù