Čím déle dělám v mediální agentuře, tím více mě zajímá, jak vidí její roli její klienti a lidé kolem – z médiazastupitelství, z médií, … Nehchci psát o roli PanMedia, ale o roli mediálek obecně. Ještě jedno musím opravit. Nechci psát, chci o tom číst. Od vás.
Rozepište se!
- Co od mediální agentury čekáte? Kterými činnostmi by se měla zabývat?
- Jaký servis by měla poskytovat? Kvantitativně (výčet služeb) i kvalitativně (rychlost, cena).
- V případě, že byste měli vybírat mediální agenturu, jaký model placení za agenturní služby byste zvolili?
- Myslíte si, že oproti jiným, třeba specializovaným online agenturám, v mediální agentuře sedí lidé, kteří se nepředřou a svezou se na práci celé agentury?
- Jak velký operativní prostor byste mediálce dali (např. sdílení informací z marketingových výzkumů)? Jak moc jste ochotni mediálce věřit?
- Může klasická mediální agentura (=agentura, která má trendy digitální oddělení) plánovat (snad nemusim psát kvalitně) digital kampaně (=online, social networking, mobile kampaně)?
Otázek je mnohem víc. Zkuste se trochu rozepsat, feedback je strašně důležitý. Díky.
0 komentáøù