Co čekáte od mediální agentury?

10. 2. 2010 | Marketing a reklama | Žádné komentáře

Čím déle dělám v mediální agentuře, tím více mě zajímá, jak vidí její roli její klienti a lidé kolem – z médiazastupitelství, z médií, …  Nehchci psát o roli PanMedia, ale o roli mediálek obecně. Ještě jedno musím opravit. Nechci psát, chci o tom číst. Od vás.

Rozepište se!

  1. Co od mediální agentury čekáte? Kterými činnostmi by se měla zabývat?
  2. Jaký servis by měla poskytovat? Kvantitativně (výčet služeb) i kvalitativně (rychlost, cena).
  3. V případě, že byste měli vybírat mediální agenturu, jaký model placení za agenturní služby byste zvolili?
  4. Myslíte si, že oproti jiným, třeba specializovaným online agenturám, v mediální agentuře sedí lidé, kteří se nepředřou a svezou se na práci celé agentury?
  5. Jak velký operativní prostor byste mediálce dali (např. sdílení informací z marketingových výzkumů)? Jak moc jste ochotni mediálce věřit?
  6. Může klasická mediální agentura (=agentura, která má trendy digitální oddělení) plánovat (snad nemusim psát kvalitně) digital kampaně (=online, social networking, mobile kampaně)?

Otázek je mnohem víc. Zkuste se trochu rozepsat, feedback je strašně důležitý. Díky.

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..