Události na Facebooku: Jak je využít na Facebook Stránce?

6. 8. 2011 | Internet a sociální média | Žádné komentáře

Během jednoho týdne jsem dostal několik otázek týkajících se publikování událostí na Facebooku jako Stránka. Facebook tuto funkci trochu upozadil, ale naštěstí nezrušil. A protože jsem si teď díky jedné z těchto událostí vybral ideální místo na dovolenou, rozhodl jsem se sepsat krátký návod.

Nepřijde mi úplně smysluplné udávat důvody, kdy s událostmi pracovat. Má ale smysl uvést minimálně dva důvody, proč je používat:

  1. Spolu s Facebook Places a dalšími novými médii (třeba QR kódy) jsou Události ideálním způsobem, jak zapojit vaši komunitu i v reálném světě
  2. Events jsou překvapivě viditelné na Homepage a v profilu uživatelů

Spoustě firem ale chybí nejenom ta událost, ale vůbec představa, že se s lidmi na Facebooku má pracovat i mimo Facebook. Ale to určitě není váš případ.

Kde na Stránce najít události?

Pokud nevidíte události v levém sloupci s ostatními aplikacemi, musíte do nastavení stránky. V nastavení stránky přejděte do aplikací. V této záložce najde aplikaci „Události“ a po kliknutí na „Přejít do aplikace“ můžete vytvořit událost.

Jak vytvořit událost na Facebooku? Postup

Pro úplnost je třeba dodat, že nesmíte být přihlášeni jako Stránka, ale musíte událost Stránky vytvářet pod svým uživatelským profilem. Autorem vytvořené události je pak Stránka.

Vytváříte-li Události často, můžete si je přidat přidat i do zmíněného levého sloupce pro snadnější přístup. Místo „Přejít do aplikace“ klikněte na „Upravit nastavení“ a kartu „Přidejte“.

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..