Nevím, jestli jste si toho všimli také, ale po trhu se nám šíří (asi virálně) nákaza, která by se dala pojmenovat jednoduchá Facebook aplikace. Neříkejte mi, že jste na ni v nějaké prezentaci nenarazili. Tato nemoc virového původu se nejspíš přenáší vzduchem, i když byly zaznamenány i případy, kdy k přenosu z člověka na člověka došlo elektronicky.
Při své práci sleduji přípravy kampaní. Velmi často se ke skoro zažehnaným bannerovým nákazám přidává také vir jednoduchých Facebook aplikací. Žloutenka typu „Přidáme tam Facebook“ už tolik netáhne (že bychom si jako civilizace sami vyvinuli protilátky?), aplikace jsou však před vrcholem epidemie. Když dojde ke kulminaci, oživíme jednoduchou soutěží. A na tom stojí myšlenka kampaně. Ke každé aplikaci se dále musí vytvořit podhoubí: Facebook Stránka. Jakoby Zdi aplikací neměly své News feedy. Ke Stránce se pak samozřejmě přidají záložky a máme strategii.
A co potom? Co po skončené kampani? Slovní spojení „kampaň v sociálních médiích“ by měli zakázat. Říká to i Niklas Myhr: „Kampaň se vede v armádě proti nepříteli“. A není tím nepřítelem nějaká virová nákaza?
0 komentáøù