Ptejse na co chceš

27. 5. 2008 | Internet a sociální média | Žádné komentáře

Začnu asi jako každý, kdo píše o novém komunitním portálu – s komunitními portály jakoby se v poslední době pytel roztrhl. Díra musí být už tak velká, že nemůže jít o pytel, ale to nechme stranou. Ptejse.cz je nový portál (vynechme slovo komunitní, jež získá až s narůstajícím počtem uživatelů), jehož hlavním záměrem je spojovat lidi – první krok k vytvoření komunity je dobrý záměr. Splněno. ptejse

Ptejse spojuje dva druhy lidí – ty, co se ptají a ty, kteří odpovídají. Princip je velmi jednoduchý. Máte-li otázku, na kterou neznáte odpověď, zadáte ji do systému a pak budete čekat, až se najde nějaký dobrodivec, který na ní odpoví. Taky vás napadá otázka: „Proč bych měl k sakru odpovídat na nějaký otázky?“. Organickým důvodem může být touha ukázat se. Autoři se ale vydali jinou cestou a za každou odpověď vám přičtou k dobru nějaký ten bodík. A jak už to v životě chodí, vždy je ke zprávě dobré i ta špatná. Budete-li se jen ptát, vyčerpáte si kredit 1000 bodů (-50 bodů za každou vámi položenou otázku) a nezbyde vám nic jiného, než si nějakou rozumnou odpověď vygooglovat. Budete-li aktivní, může se vám to i vyplatit – v podobě iPhonu.

Ptejse je na první pohled takový „srandaprojekt“, ale na druhou stranu by se mohl stát mašinou „Word-of-mouth“ mašinou. Celá sekce otázek a relevantních odpovědí je rozdělena do skupin, z nichž jsou některé ryze komerční a poskytují prostor pro otázky na produkty a zkušenostmi s nimi. A když už se bavíme o těch produktech, proč nepřidat Google Adsense. Zatím nemám tušení, jakým směrem se web rozjede, ale každopádně je zajímavým projektem, který by lidé mohli znát. Odpovědí ani otázek zatím moc není, ale třeba tam najdete tu svou. A kde? Ptejse!

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..