Jak udělat kariéru v onlajnu?

15. 3. 2010 | Internet a sociální média | Žádné komentáře

Poprosili mě, abych to napsal. Především si nemyslim, že bych o tom měl psát já. Žádnou kariéru nemám a ani nejsem uznávaná kapacita, aby lidi bezmezně věřili tomu, co si přečtou. Ale když to musí bejt..

Začal bych tím, že si najdu práci v online marketingu a pak budu postupně nabírat zkušenosti. Požadavek zněl ale docela instatně (bez urážky) a noví lidé se „prý“ nenabírají. Ale to jsou výmluvy.

To „tajemství úspěchu“ je strašně jednoduchý. Musíte si nejdřív uvědomit, proč chcete dělat kariéru zrovna v online marketingu. Protože tam jsou peníze? To nemusí bejt vždycky pravda. Že je to trendy? Pak je otázka, jak dlouho trend vydrží – to jen abyste se 5 let zbytečně nespecializovali a pak už neměli v čem pracovat. Ideálně by vás to mělo nativně zajímat. Měli byste internet alespoň trochu znát a pohybovat se na něm častěji než je standard hráče counterstriku.

Dnes se to dělá tak, že si založíte blog, třeba jako tento. Snažíte se přidávat kvalitní obsah, aby vás lidé četli. Chcete-li, aby si vás lidi všimli, používejte internet tak, jak s ním pak chcete pracovat – jako marketingový nástroj. Pravda je, že blog už není co býval. Tak využijte třeba další možný kanály. Twitter. Facebook. LinkedIn. Snažte se, aby byl obsah zajímavý pro lidi, kteří vám na vaší cestě k online marketingu pomůžou. Dobrovolně. Dokažte, že jste internet pochopili.

Chcete-li opravdu udělat kariéru kdekoliv, musíte (překvapivě) pracovat. Musíte tou prací žít, dělat víc než ostatní a hlavně víc, než se od vás čeká. Musíte vyčnívat. Bejt tak trochu šílnenec, kterej zároveň dokáže lidsky prodat všechny úžasný online nápady. A nebejt jenom joker..

Media_httpcatholicdis_tqbic

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..