Nový formát sociální reklamy na Facebooku

3. 2. 2009 | Internet a sociální média | Žádné komentáře

Podaří se někdy využít reklamní potenciál sociálních sítí? Reklamní zadavatelé se opět snaží přijít s něčím novým. Na Facebooku se možná již brzy budeme setkávat s tzv. „Polling Ad„. O co jde? Jde o další typ „engagement ad“, která bude zobrazovat obrandovanou anketu. Konečně na to přišli!

Prvním zadavatelem, který začal tento reklamní formát využívat, je personální server CareerBuilder.com. Formát zatím není k dispozici pro všechny reklamní zadavatele, je totiž v „initial test period“ (ano, to testování připomíná trend BETAverzí). Využít se ho chystá i AT&T.

[ad#square]

Polling Ad by měla využít již zavedeného (a uživateli oblíbeného) využívání Facebook aplikací. Jakmile se vám polling ad zobrazí (uživatel zaplatí = princip platby za jedno zobrazení reklamy), uvidíte otázku a aktuální stav odpovědí. Jakmile hlasujete, dozví se to i všichni ve vašem friend listu. To opravdu není revoluční. Jediné, co přináší polling ad oproti klasickým bannerů na Facebooku, je aspekt širší interakce s formátem, který je ale normálně běžný. Řekněte mi, co má tenhle formát navíc a já vám dám pětikorunu. Kdyby na Facebooku fungovala nějaká aplikace, která by anketu zobrazovala (a že se tak možná i stalo), jediné, co je k zaplacení je branding. Sorry, ale pokud nemáte vyloženě důvod se někoho na něco ptát (v případě CareerBuilderu na vítězství v SuperBowlu), co vám tenhle formát přinese? Spojení s eventem? Dobrá, to beru. Ale co víc?

Použitý zdroj: Adweek

[ad#odkaz_lista]

Jestliže se Vám článek líbil, ohodnoťte jej. Jestliže vás zaujalo téma, přidejte svůj názor.

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..