Claim venue na Foursquare za 90 sekund?

20. 5. 2012 | Internet a sociální média | 2 komentáře(ů)

Dnes ráno mi přišel mail z Foursquare, který reagoval na jeden z mých minulých neúspěšných pokusů claimnout venue. Docela fér, takhle dostat email po roce. Prý je nyní možné claimnout venue za 90 sekund. Kde bude háček?

Jako první musíte zadat své telefonní číslo. Poté se vám na obrazovce zobrazí čtyřmístný číselný kód. Jasný jak facka.

Za pár sekund volá někdo se zahraničním číslem – +1 (888) 755-6020. Přijmu hovor a „pěknou“ americkou angličtinou na mě mluví nějaký android. Prý mu mám sdělit, kdo jsem a jakou venue chci claimnout. Jako poslední ze mě vytáhne zda jsem vlastník venue či zástupce agentury. Záznam si uloží do pamět, přehraje a pokud jste s jeho kvalitou ok, můžete pokračovat.

Jsem vyzván k zadání čtyřmístného kódu do telefonu. Na další obrazovce se mi objeví platební formulář. Každý, kdo to myslí s venue vážně, přece kreditkou 10 bucků zaplatí, ne?

Zdá se vám to až příliš jednoduché? Hledali jste problém? Já ho nenašel. Možnost superrychle claimnout venue je úžasná, je však otázka, zda funguje pro všechny uživatele, nebo například jen pro superusery. Zkuste mi napsat do komentářů, jak vám to funguje!

A přínos?

Foursquare je možná lepším nástrojem pro malý podnik, restauraci či kavárnu než pro korporace typu mekáč. Mít možnost zapojit svůj podnik zvýší hlavně přitažlivost Foursquare pro nové uživatele – díky speciálním nabídkám (= specials). U nás prý není trh na kupóny a podobné nabídky připravený, ale to je jen otázkou času. Vemte si třeba zákaznické karty drogerie DM (se slevovými knížkami), které využívá každá druhý zákaznice (podle mého nekvantitativního pozorování).

Nezapomínejte ale na to, že loajalitu a opravdu dobrý vztah nezískáte nástrojem typu Facebook nebo Foursquare. Naučte hlavně zaměstnance, proč dělají, co dělají + jak se mají chovat k lidem. A pokud využijete special, dejte zaměstnancům návod, jak postupovat.

Claim Venue na Foursquare screenshot

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

2 Komentáře

  1. Cyril Bohdal

    Mne to fungovalo i jako beznemu uzivateli. jen jeste jsem musel zadat svou kreditku a strhli mi 10$ na overeni.

    Odpovědět

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..