Foursquare dokáže být opravdu užitečný. V první rovině vám řekne, co zajímavého dělali přátelé. V druhé pak má potenciál nabídnout zajímavé tipy a nabídky v místě, kde se nacházíte. To vše za předpokladu vyšší penetrace. Pokud se toho vůbec chceme dožít, měli bychom zrevidovat způsob, jak s foursquare pracujeme.
Nechceme-li, aby se z foursquare stal druhý Facebook, měli bychom přemýšlet nad tím kde a proč se čekujeme. Zastávky MHD bych klidně oželel. Čekování se v práci, doma nebo u mámy rovněž. Obchodní centra zjevně budou výjimkou. Mají obchodní potenciál, který jde foursquare naproti – čeknete se a uvidíte, kde dostanete nějaký benefit.
Dneska jsem na Kampě pozoroval turisty. Fotí se s každou ptákovinou, u každé bezvýznamné sochy. V centru se obecně fotí každá památka jenom proto, abyste věděli, že jste tam byli. Jde o princip „mám foťák = musím fotit“. Mám foursquare, musím se čeknout.
V diskuzi pod článkem Elišky Hutníkové (o spojení či odpojení 4SQ a Facebooku nebo Twitteru) jsem se finálně rozhodl, že na Facebook nebo Twitter nebudu foursquare posílat bez přidané hodnoty. Já končím s přístupem „čekování, kde to jde“. Chci, aby byl foursquare užitečný. A vy?
0 komentářů