Bez fan page a pěkné aplikace se žádný klient na Facebooku neobejde

26. 8. 2010 | Internet a sociální média | 1 komentář

Nemám rád reklamní jazyk. Nemám rád reklamy typu: “každá moderní žena by měla nosit make-up”. ArboInteractive oznámilo začátek spolupráce s MaxInspiro a tisková zprávu už klasicky stála za to:

“Věřím, že naše spolupráce povede k dramatickému zvýšení prodejů reklamy na síti Facebook, neboť bez fan page a pěkné aplikace se žádný klient na Facebooku neobejde”.

Chcete-li podpořit otevřený dialog s komunitou s cílem zjistit, co lidi v kontextu vaší značky zajímá a podpořit tak její dlouhodobé pozitivní vnímání a něco prodat, vážně k tomu potřebujete pěknou aplikaci? Zamyslete se nad tím. Potřebujete spíš hlavu a patu. To už je lepší tvrdit, že se klient na Facebooku obejde bez reklamy.

Podobně nesmyslně vyzněl i poslední odstavec zmínky v M&M:

Arbointeractive letos čelilo výrazné kritice ze strany internetového publicisty Daniela Dočekala, že nedokáže firmám ani jednotlivcům garantovat, že jejich stránky na Facebooku skutečně zůstanou. Společnost poté změnila a posílila tým, která se prodeji reklamy na Facebooku věnuje.

Ano, Daniel Dočekal opravdu varuje před možností, že vám “fanpage” prostě smažou. Ale i kdyby ArboInteractive nabralo císařepána, nic se na tom nezmění. Dvě informace, dva kontexty, bravurně spojené v jednu pitomost. Holt je to drama.

Facebook Now: ArboInteractive se spolupracuje s MaxInspiro

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

1 komentář

  1. Saša Doktor

    S tímhle se nedá jen souhlasit. Na sociálních sítích je nejdůležitější samozřejmě komunikace a dialog, všechno ostatní je jen postradatelný doplněk.

    Odpovědět

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..