Mediální plánování v segmentu spotřebitelských půjček

31. 1. 2010 | Marketing a reklama | Žádné komentáře

Mediální plánování je strašně zajímavý (kromě toho, že jeho důležitost roste, investice dynamicky míří do závratných výšin a podobných dalších klišé). Proto jsem si ho vybral jako téma bakalářské práce. Zajímá-li vás, o který šlo ústav, byla to Fakulta sociálních věd, obor Marketingová komunikace a PR. Práci jsem nazval Mediální plánování v segmentu spotřebitelských půjček. Komparativní studie společností Provident Financial a Cofidis.

První, co je třeba vysvětlit, je otázka „Proč půjčky?“. Segment spotřebitelských půjček ničím zajímavým nevyniká. Jsou tam menší i větší zadavatelé, vysoká konkurence, standardní mediamix. Pro rozluštění není třeba chodit daleko – půl práce teoretická, půl práce praktická. S půjčkařemi jsem měl tu čest, téma není až tak vzdálené.

Půjčky a celý segment ale nejsou podstatou práce. Zajímáte-li se o mediální plánování, určitě víte, že českých zdrojů moc není a s těmi zahraničními to taky není úplně jednoduché. Eikasia.cz se snaží alespoň trochu poodkrýt, o čem tenhle obor je, nicméně se zde objevuje mnoho dalších témat. Doposud jste mohli přečíst šest dílů seriálu o mediálním plánování. Základní úvod, co dodat.

Když jsem si vybíral téma práce, chtěl jsem, aby mělo nějaký smysl i po tom, co ho dokončím. Upřímně nechat něco, na čem dlouho pracujete, jentak ve školním archivu, se mi nechtělo. Inu, psal jsem práci sice o mediálním plánování v segmentu spotřebitelských půjček, ale teoretická část je určitě užitená pro všechny, kteří si chtějí udělat alespoň nějaké povědomí o tom, co se pod pojmem mediální plánování skrývá. Nic víc v něm ale nenajdete.

Prace využívá pouze odborné literatury, sekundárních zdrojů a dat z monitoringu mediálních investic. Pokud čekáte nějaká tajemství z mediálních plánů obou zadavatelů, hledejte jinde.

Práci je možno stáhnout přímo z blogu, nebo ze slidesharu. Práci si můžete přečíst, využívat atd. Kdyby vás cokoliv zajímalo, napište mi email. Kdyby se vám práce líbila a nebo nelíbila, taky mi napiště email. Určitě je co zlepšovat a stejně jako marketing, i já se snažím získávat zpetnou vazbu. Předem dík!

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..