Jsou Netflix, Xbox a další podobná zařízení budoucností televize? Zatím asi ne.

22. 3. 2011 | Marketing a reklama | 2 komentáře(ů)

Televize se dokázala zakořenit hluboko do způsobu, jakým trávíme volný čas. Čas strávený s médii se rok od roku zvyšuje a televize je pořád tím hlavním médiem, které zapínáme téměř automaticky po příchodu domu.

To dokazuje i experiment s názvem „One week without cable„, v němž několika americkým rodinám vyměnili kabelovku za Netflix, Xbox a další zařízení, které umožňují využívat VideoOnDemand nebo jiný způsob zábavy u televize. Rodinám dali týden a kameru, která měla zachytit jejich pocity. Tady jsou.

An Experiment In Cord Cutting from Hill Holliday on Vimeo.

Co si myslíte o budoucnosti televize? Přemůže touha vybírat si nad lidskou leností?

Odebírejte newsletter

Sbírám zajímavé tipy na zefektivnění práce s digitálními nástroji, točím videa a píšu články.

Souhlas se zpracováním osobních údajů(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

2 Komentáře

  1. Petr Nečesal

    Očividně je největší problém absence live-stream videa… Ten chlápek na konci to skvěle shrnul. Koukání na televizi je pasivní aktivita a aby to mohla být aktivní aktivita, budou lidi muset změnit svůj způsob myšlení…
    Za sebe můžu říct, že nebejt spotovních událostí, televizi bych už asi ani neměl… všechno je na netu a on-demand, ale jsem jeden z tisíce…

    Odpovědět
  2. Jiri Ibl

    Přijde mi to jako spatně postavená otázka, vzdycky jsem on- demand chapal jako nahradu dvd a blu-Ray distribuce. Televize je svým formátem a člověku potřebnou pasivitou – kdy mi to nekdo poskládá tak, abych se mohl chvilku naprosto vypnout – nenahaditelna. Dramaturgie je proste nenahraditelna věc. Co si pustím večer se ženou za film, to je jiná věc, tam začíná on-demand a tam je jeho místo.

    Odpovědět

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..