Nejlepší TV reklamy za březen 2009

8. 4. 2009 | Marketing a reklama | Žádné komentáře

Při sledování TV vynechávám klasický obsah a zaměřuju se vyloženě na ten komerční – dost často bývám znechucen, ještě častěji se směju – bohužel ne díky kvalitě. Protože tu nejsme jenom kvůli vážným tématům a hanobení různých pokusů o lepší reklamy, dáme jeden oddechový publikát (hezky česky).

Nebudeme dělat žebříčky typu TOP3 nebo tak, nejde o soutěž.. jen trochu relaxujte..

Prvním spotem, který dnes představím, je spot Hornbachu, kterému německá agentura HEIMAT již dlouhodobě připravuje skvělé spoty. Hornbach, který vždycky nejlépe komunikoval princip Do It Yourself, jej nyní zvedá ještě na větší level – buď součástí svého projektu (minimálně to tykání je motivační).. Tady je:

Druhý spot (tentokrát agentura TBWA) komunikuje jedinečnou kombinaci tří hlavních „surovin“ pro výrobu této skvělé sušenky. A když se to dáte dohromady, začíná zábava. Enjoi:

[ad#square]

Další vybranou reklamou je nápada agentury Euro RSCG pro produkt Komerční banky – Hypotéka bez obav. Líbí se mi neformální spojení vážného produktu s nadsázkou:

Posledním z těch lepších je také pravidelně kvalitní zadavtel – Unilever a jeho AXE. Doba kamenná z BBH London stojí za shlédnutí:

A to nejhorší na konec :).. Harpic (produkt firmy Reckitt Benckiser) – co dodat, „Černý silák“ je opravdu trefa do černýho.. (Eikasia.cz nepodporuje rasisty, ani jiné extrémisty).

[ad#odkaz_lista]

Odebírejte newsletter

Sbírám zajímavé tipy na zefektivnění práce s digitálními nástroji, točím videa a píšu články.

Souhlas se zpracováním osobních údajů(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..