Jak zaujmout B2B?

14. 5. 2008 | Marketing a reklama | Žádné komentáře

Dostalo se mi do rukou několik vydání týdeníku Strategie. Vizuály, vzniklé ve spolupráci výzkumné agentury Stem/Mark a Strategie, byly něčím, co mě pobavilo tak, že se prostě musím podělit. I tak ale jen krátce.

Promotion v rámci B2B segmentu má často podobu spíše propagace než klasické reklamy. Firmy velmi často vsázejí na propagaci svých služeb a produktů než samotné image. Zmíněné vizuály využívají v reklamě dosti klasického postupu – obsahují sdělení v podobě textu, které koresponduje, velmi úspěšně a zábavně, s hlavním motivem celostrany. Jde o imagovou kampaň, myslím, že volba velkého formátu byla jedinou možností. Cílová skupina byla jistě zasažena, i když to nebylo nijak extra složité. Enjoy.

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..