CME plní své cíle rychleji než všichni čekali

28. 5. 2008 | Marketing a reklama | Žádné komentáře

Mediální skupina CME včera (27.5.2008) odkoupila 100% podíl společnosti Jyxo a podle datjyxo_cme výzkumu NetMonitor by se měla vyhoupnout na třetí pozici v návštěvnosti českého internetu. CME musí mít radost. Faktu, že se Nova na internetu dostane na třetí pozici do roka, nikdo nevěřil. Ale v rybníku zbylo bahno, které se bude těžko měnit v zisk. Nebudu se ani tak rozepisovat o tom, proč se to všechno událo – o tom si můžete číst jinde – spíše se chci pozastavit nad tím, jak často nevnímáme malé impulzy jen proto, že máme zavřené oči. Když kdysi dávno CME spustila TN.cz, projížděl jsem celý server včetně blogů. I všiml jsem si, že je tam něco „divnýho“. Všechny blogy byly pod doménou Blog.cz, vlastněný společností Jyxo. Přešel jsem to bez delší zastávky. Než CME odtajnila způsob, jakým se chce dostat na internet, uvažovalo se o akvizicích. Centrum, Atlas, Seznam, Goo… Jediné, co nepadlo (osobně o tom nevím), bylo Jyxo. Vyhledavač, spoluautor Skliku, Blog.cz – to vše se pod tímto divným názvem skrývá. Nevím, jestli to vidíte, ale jde přesně o situaci, kdy se 1+1 = 2.

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..