Minulý rok byl rychlý. Rychlejší než ten předchozí. Dřív se dalo říct, co bylo hlavním trendem předchozího roku. Twitter, Google, Facebooku – vždycky tu byl někdo, kdo v daném roce dominoval. Rok 2010 byl ale jiný. Internet a média se nám dále fragmentizují a každá z těch částí vytváří svůj vlastní trend. Tu je největším trendem sociální síť, tu geolokace, hromadné nakupování, cloud computing, tablety, crowdsourcing nebo rozšířená realita v mobilech.
Dnes je hrozně jednoduché topit se v informacích. Topit se v začarovaném kruhu novinek, které nesmíte propásnout. Pokud to chceme přežít, měli bychom umět vypadnout z kolotoče Stránek, aplikací, tweetů a čekinů. Pokud nechceme přijít o zdravý rozum, choďme častějc ven. Pokud chceme víc inspirace, dělejme nové a netradiční věci. Dělejte je s novými lidmi. Do nového roku nám přeji, abychom se naučili rozlišovat mezi podstatným a zbytečným. To je totiž základem nekonečné spirály, kterou schováváme za výmluvu „nemám čas“. Úspěšný a veselý rok 2011 a díky, že to čtete!
A vzkaz českému internetu?
Českému internetu přeji více spolupráce mezi reklamními agenturami a ostatními subjekty, které se navzájem trápí při společné tvorbě projektů = podělte se o prachy, víc se toho naučíte, klient bude spokojenější. Jak toho dosáhnout? Potlačte svoje ego a přiznejte si, že i ten druhý může mít pravdu a vy udělat chybu.
Co byste vzkázali českému internetu vy? Napište třeba článek nebo do komentářů a pokud na Twitter, tak s hashtagem #vzkazinternetu.
0 komentářů