5 zpráv, které by vás neměly minout: Červenec 2011

15. 9. 2011 | Internet a sociální média | Žádné komentáře

Červenec, to byla typická “vokurka”. Nebýt Google+, tak vlastně nebylo co dělat.

Logo 5zpráv

Foursquare spouští Merchant API

FourSuqare spouští další programovací rozhraní – tentokrát pomůže firmám nastavovat například různé speciální nabídky (specials) v dávkách. Co to znamená? Pokud jste třeba řetězec prodávající hamburgery a máte po USA 956 poboček, nemusíte už nastavovat specials ručně u každé. Následky jsou jasné – snadnější využití znamená více specials a spolu s rozšířením 4SQ do dalších 5 jazykových mutací může znamenat jedině růst.

Více na blogu FourSquare

ČT1 a ČT24 budou bez reklam

Asi bylo jasné, že to takhle dopadne. Peníze z těchto televizí se nejspíš přelejí jinam, nicméně mezery (ať už úmyslné) zajistili, že Media Master, mediazastupitelství prodávající reklamu na ČT a Barrandově, o všechny peníze nepřijde. Sponzoring a Product placement jsou totiž i nadále možné. Zajímavé bude rovněž sledovat dění na webu ČT, jehož reklamní prostor prodává ArboInteractive. Mnozí se domnívají, že ztrátou ČT přijde Arbo o další podstatnou část svého portfolia.

Více na Mediaguru

Facebook představil videochat

Důkazem okurkové sezóny v červnu je přítomnost videochatu od Facebooku a Skype v pětizprávách. Se vstupem Google+ a jeho Hangouts (video chat, kde můžete kromě jiného koukat s přáteli na video) a Huddle (takový instant messenger, píšete si s ostaními uživateli) se začíná stále více diskutovat o “killer feature” – tou budou podle diskuzí právě možnosti komunikace mezi uživateli sociální sítě.

Detaily najdete na tyinternety

Placená reklama samozřejmě nekanibalizuje organické vyhledávání

Google připravil studii, která odpovídá na otázku mnoha internetových marketérů. Proč investovat do placeného vyhledávání, když stačí dobře optimalizovat stránky? A naopak – proč dělat složité SEO, když si stačí zaplatit reklamu? Protože synergie nejspíš funguje. Z mnoha výzkumů, které jsem měl k dispozici vidět vyplývalo, že reklama ve vyhledávání spolu s výsledky vysoko v organickém vyhledávání působí důvěryhodně. Ale Googlu se to do krámu stejně hodí.

Více ve světě vyhledávačů

ČT24 spustila nový web

Česká televize zvedá laťku ostaním médiím. Nový web, který zapadá do stávající strategie, se mi líbí, ale protože na ČT24 moc nechodím, nemůžu soudit detaily. Co mě ale upřímně baví jsou informace o tom, že jde o web přizpůsobený telefonům a dalším mobilním zařízením. Zkuste si ho zobrazit na Androidu, přehrát video na iPadu. Možná s těmi zařízeními neumím, ale nešlo mi to. Buď kecá Mediář, nebo ČT. Mám si stáhnout aplikaci? Až si budu moct na webu zobrazit na jakémkoliv zařízení to samé, co na PC, budeme se bavit o laťkách a skoku do výšky.

Víc najdete na Mediáři

Která z červencových událostí je podle vás nejdůležitější? Máte to těžké, ale přesto hlasujte!

[polldaddy poll=5494253]

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..