Červenec, to byla typická “vokurka”. Nebýt Google+, tak vlastně nebylo co dělat.
Foursquare spouští Merchant API
FourSuqare spouští další programovací rozhraní – tentokrát pomůže firmám nastavovat například různé speciální nabídky (specials) v dávkách. Co to znamená? Pokud jste třeba řetězec prodávající hamburgery a máte po USA 956 poboček, nemusíte už nastavovat specials ručně u každé. Následky jsou jasné – snadnější využití znamená více specials a spolu s rozšířením 4SQ do dalších 5 jazykových mutací může znamenat jedině růst.
Více na blogu FourSquare
ČT1 a ČT24 budou bez reklam
Asi bylo jasné, že to takhle dopadne. Peníze z těchto televizí se nejspíš přelejí jinam, nicméně mezery (ať už úmyslné) zajistili, že Media Master, mediazastupitelství prodávající reklamu na ČT a Barrandově, o všechny peníze nepřijde. Sponzoring a Product placement jsou totiž i nadále možné. Zajímavé bude rovněž sledovat dění na webu ČT, jehož reklamní prostor prodává ArboInteractive. Mnozí se domnívají, že ztrátou ČT přijde Arbo o další podstatnou část svého portfolia.
Více na Mediaguru
Facebook představil videochat
Důkazem okurkové sezóny v červnu je přítomnost videochatu od Facebooku a Skype v pětizprávách. Se vstupem Google+ a jeho Hangouts (video chat, kde můžete kromě jiného koukat s přáteli na video) a Huddle (takový instant messenger, píšete si s ostaními uživateli) se začíná stále více diskutovat o “killer feature” – tou budou podle diskuzí právě možnosti komunikace mezi uživateli sociální sítě.
Detaily najdete na tyinternety
Placená reklama samozřejmě nekanibalizuje organické vyhledávání
Google připravil studii, která odpovídá na otázku mnoha internetových marketérů. Proč investovat do placeného vyhledávání, když stačí dobře optimalizovat stránky? A naopak – proč dělat složité SEO, když si stačí zaplatit reklamu? Protože synergie nejspíš funguje. Z mnoha výzkumů, které jsem měl k dispozici vidět vyplývalo, že reklama ve vyhledávání spolu s výsledky vysoko v organickém vyhledávání působí důvěryhodně. Ale Googlu se to do krámu stejně hodí.
Více ve světě vyhledávačů
ČT24 spustila nový web
Česká televize zvedá laťku ostaním médiím. Nový web, který zapadá do stávající strategie, se mi líbí, ale protože na ČT24 moc nechodím, nemůžu soudit detaily. Co mě ale upřímně baví jsou informace o tom, že jde o web přizpůsobený telefonům a dalším mobilním zařízením. Zkuste si ho zobrazit na Androidu, přehrát video na iPadu. Možná s těmi zařízeními neumím, ale nešlo mi to. Buď kecá Mediář, nebo ČT. Mám si stáhnout aplikaci? Až si budu moct na webu zobrazit na jakémkoliv zařízení to samé, co na PC, budeme se bavit o laťkách a skoku do výšky.
Víc najdete na Mediáři
Která z červencových událostí je podle vás nejdůležitější? Máte to těžké, ale přesto hlasujte!
[polldaddy poll=5494253]
0 komentářů