Czech Made Man: Jaký byl?

28. 4. 2011 | Blog | Žádné komentáře

Včera jsem se úplně náhodou dostal do kina na premiéru filmu Czech Made Man a jsem rád. Asi díky masivní kampani jsem ten film chytl už v únoru a samotnýho mě zaskočilo, že je premiéra až za dva měsíce. Tak jsem to vypustil. Ale utkvěl mi v paměti pocit z traileru, kteý říkal, že tohle je po dlouhé době český film, na který půjdu.

S trailery se to má většinou následovně: vyberete co nejzajímavější pasáže, obrazy blízké drogám, erotice a rockenrolu (podobně jako když vybíráte ten právný screenshot pro rádoby virální video na youtube) a přidáte hudební podklad – napínavý nejlépe. U špatných filmů je trailer to jediné, co alespoň trochu stálo za to. U Czech Made Man je to jakoby trailer trval hodinu a půl. Hodinu a půl dynamického děje, který vás nenechal nudit se. A Honza Budař? Nevím, co jste čekali – že to vodřiká? Jak řekla moje přítelkyně – „chvíli roztomilej, chvíli slizkej, fuj“. Tak jak to má být.

Česká produkce se projevila naštěstí jenom v klasicky špatném product placementu.

Co mě ale nejvíc bavilo, byla situace, kdy na byli na předpremiéře často lidé z médií, kteří by si měli odnést pěknou myšlenku z konce filmu. Třeba by práce v médiích, mediálkách, reklamách a dalších moderních institucích nebyla jenom o penězích.

Czech-made-man

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..