Udělejte to, prosím, aspoň pro cílovky – když ne pro diváky

15. 4. 2009 | Marketing a reklama | Žádné komentáře

Na to, že jsem člověkem, který u televize zbystří až ve chvíli, kdy běží reklamní blok, mám jednu velkou výhradu. Proč je reklama v televizi stále hlasitější než ostatní pořady? Ano, dálkové ovládání používat umím, ale proč plýtvat zbytečně energii. Myslíte, že s tím RRTV něco udělá? Už je to skoro dva roky, co se Evropští poslanci shodli na tom, že kromě uvedení product placementu do legislativního rámce (po tom, co je mimo něj již dlouho zaveden), zakáží vysílání hlasitější vysílání televizní reklamy. A stalo se? Ne, čeká se na implementaci do nového zákona o koukání na televizi a poslouchání rádia. Milé televize, žijete z cílovek, ne z diváků – to už víme. Udělejte to aspoň pro svoje milované peníze, když ne pro lidi.

Děkuju, Honza Páv…

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..