Když jsem od Pavly Umlaufové a Nikol Lörinczové dostal pozvání do podcastu o marketingu pro kulturní instituci Píárko, trochu jsem se zdráhal. Budu mít co sdělit? Od doby, co mám děti, tři práce a stále ještě ragbyové ambice se moje kultura omezila na občasný film a tak jeden koncert, divadlo nebo výstavu za rok. Nic moc. Ale téma mi bylo blízké – co nejvíce prakticky pojmout strategii značky.
Nakonec jsem řekl ano a výsledek si můžete poslechnout na stránkách podcastu. Probrali jsme všechno od poznání sebe jako organizace nebo týmu, zákazníků a taky „konkurence“, která se v kulturním „průmyslu“ dá snadno definovat jako cokoliv, co bojuje o vaši pozornost.
Věnovali jsme se hlavní myšlence značky, probrali jsme ideální asociace a komunikaci značky jsme bohužel jen nakousli. Tím spíš jsme ale probrali implementaci, který je sice posledním, ale neméně důležitým krokem – bez uvedení strategie v život by byla předchozí práce zbytečná.
Pro mě osobně byl podcast důležitý ještě z jednoho důvodu – bylo to asi naposledy, co jsem mluvil výhradně o značkách. Tvorbě značek se už věnuji jen na vlastních projektech, a i když se tu a tam objeví nějaká potenciální práce, nemám problém doporučit Lovebrand (který jsme v roce 2018 kompletně prodali digitální aentuře Taste a na konci roku ho nadobro opustili).
Každopádně díky Pavle a Nikol, moc jsem si to užil – děláte super podcast a věřím, že je dost užitečná. Podcast můžete sledovat na Facebooku a jak ho odebírat najdete Buzzsproutu.
Poslechněte si můj podcast s Karlem Dytrychem
Podcast s Karlem je už trochu starší, ale pokud vás zajímá Lovebrand a kontext změn, chcete slyšet o tom, jak přistupuju k podnikání nebo řešení prblémů – a nebo třeba o ragby, určitě si to pusťte.
0 komentáøù