Je to blbec? Možná.

2. 10. 2011 | Marketing a reklama | 1 komentář

Dneska jsme byli v obchodě s hadrama a na některých, těch lépe vypadajících, byla na konflíku přidělaná taková cedulka. Psalo se tam „designers choice“ a Evičku hrozně zajímalo, co to znamená (baví jí všechno fashion).

Kluk, který tam pobíhal, si nejdřív myslel, že to chceme přeložit. Pak pochopil a zblízka začal studovat, cože to ta cedulka znamená. A pak pravil: „tss, to nevim, co to je, tu se asi dává na všechno, co má knoflik, asi to nemá žádnej význam“.

Je to blbec? Možná. Je blbec jeho šéf/ová? Určitě. Můžete se na něj zlobit, ale nikdy v tom není sám.

Trochu rozdílný je přístup ve firmách, kde mají cedulky nějakou roli. Protože kdyby neměli „jenom prodávat“, určitě by si někde někdo vzpomněl, že to sáčko určitě pomáhal vybírat nějakej feshnej fashion designer.

Odebírejte newsletter

Sbírám zajímavé tipy na zefektivnění práce s digitálními nástroji, točím videa a píšu články.

Souhlas se zpracováním osobních údajů(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

1 komentář

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..