Honda Scooters: Smarter

15. 12. 2008 | Marketing a reklama | Žádné komentáře

Při pravidelném procházení svých RSS zdrojů jsem našel vizuál, který mě zkrátka zaujal. Už jsem z těch všech kreativních nápadů asi lehce otupělý.. Nicméně vtipně podaná, ale na druhou stranu graficky lehce nezajímavá, reklama je zpestřením dnešního dne. Trochu mi tam chybí argumenty pro odvážné srovnání obou vozítek, ale není se čemu divit, když jde nejspíš o klasický soutěžní výtvor. Autorem je student Miami Ad School Branden Kramer.

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..