Jak odebíráme obsah z blogů?

5. 5. 2010 | Internet a sociální média | Žádné komentáře

Na webu socialmouths.com vyšel zajímavý článek, který řeší zda Twitter mění podobu práce s blogy. Odběr obsahu pomocí Twitteru byl nejčastějším způsobem. Na druhém místě se umístilo RSS. Proč je otázka odběru blogů zajímavá?

SocialMouths Pol result

Moderní blogy pracují s obsahem na několika frontách. Blogeři se snaží, aby se jejich „content“ dostal k co největšímu počtu lidí. Vzniklo tak mnoho cest, každá z nich má ale svá specifika. Podle typu odběratelů je totiž, za předpokladu využií měřícího nástroje a označování odkazů, možné segmentovat návštěvníky dle jednotlivých kanálů.

Zajistíte tak šíření obsahu k lidem, které téma zajímá. Lidé budou častěji chodit na vaši stránku, častěji z ní nebudou odcházet hned. Zajistíte-li přísun relevantních článků i v druhé fázi, při návštěvě blogu, snížíte bounce rate (míru opuštění = procento uživatelů, kteří navštívili pouze jednu stránku a odešli) na minimální procento. Já jsem se v posledním měsíci dostal na průměr 8,01% (část úspěchu mají na svědomí noví čtenáři).

Abyste zjistili, který obsah konzumují čtenáři z různých kanálů, stačí v Google Analytics připravit analýzu návštěvnosti obsahu dle zdrojů provozu. Doporučuji také vytvořit pokročilé segmenty, vytvoří te si v podstatě typ návštěvníka, kterého budete moci zkoumat do podrobna.

Pro zobrazení relevantních článků můžete, používáte-li WordPress, využít plugin WordPress Related Post. Těchto pluginů exituje více, jejich seznam nalezente na WordPress.org.

A jak tedy nejčastěji odebíráme obsah z blogů? Anketa je stále otevřená, přidejte se!

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..