Jak automatizovat prodej workshopů (ukázka automatizace)

14. 11. 2020 | Automatizace a integrace | Žádné komentáře

Když někde řeknu, že se věnuju automatizacím, málokdo si za tím dovede představit něco konkrétního. A proto jsem se rozhodl vytvořit ukázku automatizace. Spojil jsem se se s Martinem Haklem ze solidpixels. a výsledkem je proces, ve kterém automatizujeme prodej workhsopů přes web.

Tahle automatizace má dva úkoly – první vás asi napadne. Automatizace má v první fázi ušetřit čas. Ten druhý úkol je ale něco, co mě na automatizacích láká možná i víc než úspora času. Automatizace vám totiž umožní dodávat vašim zákazníkům lepší službu.

Co to znamená? Váž zákazník má vždy aktuální informace, ví, co má udělat a navíc z celého procesu cítí, že je o něj dobře postaráno.

Všechny čtyři scénáře představuji v následujícím videu. Pokud vás ale zajímá celý článek, kde popisuji proč scénář funguje, proč pracuje s Airtablem a ne třeba s Google Tabulkami, podívejte te se přímo na článek na akademii solidpixels.

A pokud vás napadne jakákoliv otázka nebo zpětná vazba k videu, napište mi to, prosím, do komentářů. Je to moje první video o integromatu, tak mi to pomůže.

Chcete šetřit čas a přitom doručovat skvělé služby?

Podívejte, co všechno jde automatizovat a jak k jednotlivým zakázkám přistupuju já. 

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..