Když někde řeknu, že se věnuju automatizacím, málokdo si za tím dovede představit něco konkrétního. A proto jsem se rozhodl vytvořit ukázku automatizace. Spojil jsem se se s Martinem Haklem ze solidpixels. a výsledkem je proces, ve kterém automatizujeme prodej workhsopů přes web.
Tahle automatizace má dva úkoly – první vás asi napadne. Automatizace má v první fázi ušetřit čas. Ten druhý úkol je ale něco, co mě na automatizacích láká možná i víc než úspora času. Automatizace vám totiž umožní dodávat vašim zákazníkům lepší službu.
Co to znamená? Váž zákazník má vždy aktuální informace, ví, co má udělat a navíc z celého procesu cítí, že je o něj dobře postaráno.
Všechny čtyři scénáře představuji v následujícím videu. Pokud vás ale zajímá celý článek, kde popisuji proč scénář funguje, proč pracuje s Airtablem a ne třeba s Google Tabulkami, podívejte te se přímo na článek na akademii solidpixels.
A pokud vás napadne jakákoliv otázka nebo zpětná vazba k videu, napište mi to, prosím, do komentářů. Je to moje první video o integromatu, tak mi to pomůže.
Chcete šetřit čas a přitom doručovat skvělé služby?
Podívejte, co všechno jde automatizovat a jak k jednotlivým zakázkám přistupuju já.
0 komentářů