Letáky jako výzdoba opuštěných schránek

27. 1. 2012 | Marketing a reklama | 2 komentáře(ů)

Don´t pull. Puuush. Takhle si nejspíš společně notují firmy, jejichž zábavou je (pře)plnit poštovní schránky. Pokud mě alespoň trochu znáte, víte, jak uvažuji nad „tradičními“ médii. Mají a budou mít na světě svoji roli a nějaký internet je nezničí. Sice ovlivní, ale to už je jiná story. Letáky jsou pro mě spam. Navíc mají vysoké produkční náklady. Když uvážím, že jsme chalupářský národ, je mi jasné, čím ty kamna podpalujete. Naneštěstí letáky díky snižování nákladů přestaly hořet a tak opět vesele pálíme denní tisk.

Poštovní schránky přecpané letáky

[polldaddy poll=5809337]

Odebírejte newsletter

Sbírám zajímavé tipy na zefektivnění práce s digitálními nástroji, točím videa a píšu články.

Souhlas se zpracováním osobních údajů(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

2 Komentáře

  1. Míra Pancíř

    Souhlas, letáky do schránek jsou spamem offline světa. Tak, jako kliknou na spam v emailu, jen neopatrní jedinci, začtou se do letáků jen podobní naivkové.

    Jediná příležitost, kterou tady vidím, je pro lupky a zlodějíčky, kteří podle plných schránek zjistí, kdo odjel na víkend na chalupu ;)

    Odpovědět
  2. Tomáš Ledba

    Ja bych to bral tak, ze je to urceny pro cilovku 50+ nekde na sidlisti. Verim tomu, ze tyhle lidi si to opravdu berou domu ke cteni. Neznaji twitter, facebook, v televizi nic nedavaji, takze se nudi. V praci jsme byly nuceny delat neco podobnyho, skoro jsem u toho brecel, ale pry pak do obchodu normalne chodi babicky s takovyma letakama. Ale ta produkce a ekologicka zatez je hnus, o tom zadna :-(

    Odpovědět

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..