My Tasks je stránka v Asaně, na které se zobrazují všechny úkoly, které jsou vám přiřazené. Tuto stránku podle informací přímo z Asany využívalo pouze 25 % uživatelů, což potvrzuje i moje zkušenost ze školení.
Proto přichází změny. Pokud chcete vědět, co konkrétně se mění a jak si nové sekce nastavit, tenhle článek je pro vás.
Co se mění?
Nově si mohou uživatelé nastavit libovolný počet sekcí (dříve existovaly přednastavené sekce Recently Assigned, Today, Upcoming a Later). Dále si je mohou pojmenovat podle sebe. A nakonec – ruší se automatické přesuny úkolů s termíny mezi výše uvedenými sekcemi. Nově si tato pravidla musíte nastavit sami.
Jak nastavit a přejmenovat sekce?
Vytváření a práce se sekcemi probíhá stejně jako v případě projektů. Pokud zobrazujete seznam úkolů (List), stačí kliknout na šipku u modrého tlačítka. vybrat „Add section“ (nebo stisknout klávesy Tab + N).
V pohledu nástěnky (Board, novinka) funguje klávesová zkratka také, ale můžete také najet na pravý konec stránky, kde stačí kliknout do pole „add section“. Sekci můžete rovnou pojmenovat. Pokud pak dvojkliknete na název sekce, můžete ji přejmenovat.
Jak si nastavit přesun mezi sekcemi?
Nastavení pravidel potom není výrazně složitější. Na pravé straně v záhlaví stránky hledejte tlačítko „Customize“. Jakmile na něj kliknete, zobrazí se postranní sloupec s možnostmi nastavení. Klikněte na tlačítko „Add rule“.
Dále vyberte možnost „Due date is approaching → Move task to a certain section“. Nastavte si, s jakým předstihem před termínem splnění se má úkol přesunout. V dalším poli vyberte sekci, do které se bude úkol přesouvat. A máte hotovo.
Využijte novinky v My Tasks naplno
Ponořte se do detailu a pusťte si záznam z webináře na toto téma. Najdete v něm další důležité změny (co funguje nově, co přestalo fungovat) a tipy, jak nastavit stránku My Tasks pro různé role.
0 komentářů