Recenze, mocní uživatelé a krátkozrakost

1. 8. 2012 | Internet a sociální média | Žádné komentáře

Každý „specialista“ na sociální média vám řekně, že recenze jsou jedním z nejdůležitějších zdrojů informací o službách a produktech. Navíc když jsou od lidí, které znáte.

Pokud máte třeba hotel, restauraci nebo prostě poskytujete služby, je více než pravděpodobné, že jste se setkali s nespokojeným zákazníkem. Dřív si lidé mohli jen stěžovat, dneska se firmy straší tím, že to lidi napíšou na internet.

Jako bychom zapomněli, že si lidé stále mohou, kromě psaní na internet, i stěžovat.

Chápeme, že může nastat situace, že se hostům nebude líbit pokoj s třemi pavouky a čtyřmi šváby za dva tisíce korun za noc (pokud to není v Chiang Mai). A počítáme s tím, že nám to vytmaví v recenzích – ale vyřešit problémy po staru, to nás nenapadne.

Na Phuketu v Thajsku jsme bydleli v takovém normálním hostelu, žádný luxus, docela daleko o moře, ale měl výborné recenze, tak jsme neřešili. A pak jsme pochopili proč. Nejenže se s námi paní majitelka bavila a poradila nám se vším možným, ale i v tomhle zapadákově znala TripAdvisor a věděla, že pokud u nich člověk bydlí, může napsat recenzi.

A proto bylo na začátku knihy, která ležela u počítače (jediné místo, kde se lidé mohli zdržovat) napsáno: „Pokud máte s námi nebo s naším servisem jakýkoliv problém, předtím, než to napíšete na internet, se to s námi pokuste vyřešit. Uděláme všechno pro….“ blabla.

Mezi nepříjemným zážitkem nespokojeného zákazníka a ošklivou recenzí, která bude na webu pár let viset, je ještě několik fázi. Myslete na ně.

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..