Dostal se mi do ruky pěkný magazín Dolce Vita. Je to docela stylovka, tu design, tu nábytek, tu umění a tu modelky. Některé rubriky vizuálně hltám, některé prostě přeskočím. A někde na půli cesty časopisem narazím na reklamu Liptonu (Unilever).

Dolce Vita a reklama Liptonu

Zaráží mě, že takhle marketingově zkušená firma vloží takovýhle nevzhledný vizuál do časopisu, jehož cílem je pohladit duši čtenáře, který se utápí v krásných věcech. Možná se to Unileveru nevyplácí – přeci jenom jde o výrobek určený mase (i když se tváří jako nadstandard).

Dovedu si představit nějaký pěkný hrnek postavený na temném (možná až chladně působícím) kousku moderního nábytku – myslím ten lehce nad zemí. Do hrnku je vidět (co tam asi bude) a přes okraj visí provázek s s typickou žlutočervenou cedulkou Liptonu, který dokresluje atmosféru fotografie. Žádný jiný branding, žádný Facebook, žádný text.

Co myslíte, fungovalo by to?