AOL pokračuje v nákupech: GoViral

16. 2. 2011 | Internet a sociální média | Žádné komentáře

AOL v poslední době hodně nakupuje. Akvizici vizitkové služby About.me jsem věnoval dokonce celý článek. Možná jste zaznamenali další velkou investici do obsahu – původně blog bývalé novinářky Arianny Huffington – Huffington Post. Co mi však málem uniklo, je na první pohled menší akvizice – GoViral. Možná menší, ale o to více chytřejší.

AOL akvíruje GoViral

AOL se vydalo na cestu přeměny z technologické organizace na firmu, která se specializuje na tvorbu obsahu. GoViral je zase specializovanou internetovou agenturou na šíření videoobsahu. Díky vlastní technologii mohou měřit dosah virálních kampaní a tím pádem i vyhodnotit jejich efektivitu. Bez podobného nástroje se budete muset na schůzku u klienta alespoň slušně obléknout. Máte tedy obsah a technologii.

Budoucnost je ve videu

Pokud chceme uvažovat nad budoucností obsahu na internetu, logicky musíme dojít k videu. Na YouTube se denně nahraje mnohem víc hovadin než před dvěma lety, rigidní offlinové organizace chtějí regulovat video na internetu. Internet umožňuje aktivně si najít obsah, který pak pasivně konzumujeme – něco v tom videu prostě je.

AOL postupně rozšiřuje svoje obsahové portfolio. Bez ostychu si dovolím přidat také AOL mail (Project Phoenix).

Pokud to dáte dohromady, máte velkou obsahovou síť, email (nástroj, který se dnes stále ve velkém používá) a jedno místo, kde se vám kříží všechny sociální sítě. Časem možná přestane inzerentům stačit nějaká pre-roll reklama před zprávou na idnesu nebo nebo vtipným videem na streamu. Pre-roll (až na výjimky) nezapojuje uživatele do děje. Pokud je video budoucnost, bude vyhrávat ten, kdo se s ním nejdřív naučí zacházet. A tohle je dobrá cesta.

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

0 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..