Blog
Od roku 2008 píšu o svojí práci i dalších tématech, která mě zajímají. Poslední dobou se zaměřuji na delší praktičtější formáty – ty nejpřínosnější kousky si můžete projít na webu projektu Workflow by Honza Pav.
Chcete mít lepší workflow?
Mám rád články a návody, které jsou praktické a přínosné. Rozhodl jsem se, že takový obsah budu dál rozvíjet v projektu Workflow. Prozkoumávání může začít.
Internetová reklama, ochrana soukromí a způsoby, jakými lze sledovat uživatele
Internetová reklama je čím dál více postavená na datech a automatizaci. Při cílení, zvláště pak behaviorálním, se využívá velké množství data, které jsou nejčastěji sbíraná s pomocí cookies. Jenže cookies nejsou úplně top technologií a často způsobují spoustu...
Komunikační strategie nejen pro nevládky
Minulý týden jsem se rozepsal o komunikačních strategiích. Dneska se totiž koná NeMarketing, kde přesně tohle budeme se zástupci nevládek diskutovat. Trochu se mi to honilo hlavou a nakonec jsem si uvědomil, že se ten článek může hodit komukoliv. Určitě si ho...
Co jsem se naučil na Young Lions
Letos to nebylo poprvé, ale potřetí. Myslím, že se mi konečně podařilo pochopit pravidla soutěže, a také se jim přizpůsobit. A proto stojí za to sepsat pár bodů, které možná pomohou týmům, které se budou registrovat v dalších letech. Je to soutěž, ne reálné zadání V...
Fw: Proč talentovaní lidé opouštějí vaši reklamní agenturu
Možná jste měli možnost potkat články o tom, proč talentovaní lidé opouštějí reklamní agentury. Řeč byla v podstatě o kreativcích (designerech), ale myslím, že talentovaný může být kdokoliv, kdo v agentuře pracuje. Třeba Office Manager. Protože mě téma hodně zajímá,...
Kdo si získal největší slávu na New Media Inspiration?
Řekl jsem si, že místo osobního zhodnocení toho, kdo byl na konferenci New Media Inspiration 2014 hot a kdo ne, přidám nějaký nový pohled - Social Network Analysis. V průběhu dne jsem sledovat, kdo o konferenci tweetuje, kdo koho retweetuje a zmiňuje ve svých...
Firmy si připlatí za reklamu na Facebooku. No a co?
Tento článek byl napsán a vyšel na tyinternety.cz. Možná už jste si všimli, jak se všichni diví tomu, že si firmy musí za viditelnost svých značek na Facebook připlatit. Honza Páv se pouští do polemiky s vlnou nespokojenosti s novinkami z Facebooku. Představte si, že...
Je Facebook dobro, nebo zlo?
Měl jsem teď příležitost pobavit se v zajímavé diskuzi. Je Facebook zlo, nebo dobro? Obohacuje společnost, nebo jen způsobuje problémy, když se váš šéf dozví, že jste si místo sickdaye vyjeli na plovárnu nebo o den prodloužili válení na chatě? Na podobná témata mám...
V rámci zkvalitňování služeb zaplatíte 5 korun za hajzl
Někdy si říkám, že bych neměl tolik přemýšlet. Ale moje zkušenost z obchoďáku Vaňkovka v Brně mě nejen donutila zamyslet, ale i napsat článek. Uprostřed nákupu jsem totiž logiku hledal zbytečně. Představte si, že během nakupování vypijete asi litr vody. Logicky se vám...