Nový Twitter: win/win pro obě strany

14. 10. 2010 | Internet a sociální média | 4 komentáře(ů)

Nový Twitter už zas tak nový není. Mám ho sice jenom pár dní, ale už jsem si skoro zvykl na nový – skoro jako kdyby tu s námi byl odjakživa. Vzhled sice ztratil svou jednoduchost, svou použitelnost si ale zachoval. Nebo vlastně rozvinul.

Twitter vlastně neprošel jenom změnou designu. Twitter byl spíše obohacen o další informace, které mohou změnit způsob, jak s ním pracujeme. První velký rozdíl, který mě napadl, byla vizualizace.

Nové logo Twitter

Přílišné množství výhradně textového obsahu mohlo Twitteru ubírat na všeobecné oblíbenosti. to naopak early adopteři měli rádi. Twitter už se ale masově ujal, našel si své místo a vymezil se vůči ostatním službám.

Twitter svou změnou ještě více upozornil na důležitost informací, které Twitter přenáší. Ben Parr, co-editor na blogu Mashable, ve svém článku o sociálních a informačních sítích staví Twitter právě do skupiny informačních sítí. Tedy místa na internetu, kde nehledáte, kdo z vašich přátel má narozeniny, kdo publikoval fotky z Bibione a kdo se včera zrušil v Harley´s. Hledáte informace a Twitter vám je umožňuje snadněji získat.

S příchodem nového Twitteru se mění způsob konzumace informací na Twitteru. Aniž byste museli odejít z Twitteru, můžete si prohlédnout přiložené obrázky, videa nebo mapy, které vám ukazují, odkud tweet přišel.

Na Twitteru tak strávíte víc času – v poměrech starého reklamního světa dobrá metrika. Nevím, jak přesně Twitter měří zobrazení stránek – ale rozhodně jich bude víc. V konečné fázi pak Twitteru říkáme stále více o tom, co nás zajímá. To je ideální podhoubí pro relevatní cílenou reklamu – podporované tweety, trendy a teď i placené zobrazování twitter účtů, které by nás mohli zajímat.

Nový Twitter je tak win/win pro obě strany. Twitter jde opravdu dobře za zelenými čísly (novým CEO je @dickc). Uživatelé mají přívětivější prostředí a více muziky na jednom místě.

Jakou zkušenost máte s novým Twitterem vy?

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

4 Komentáře

  1. Pavel Šrubař

    Já jsem teda v novém Twitteru žádnou vizualizaci nenašel. Po klepnutí na twít umí slavný pravý panel vizualizovat akorát náhledy z Twitpic, ani zkrácené URL nerozbalí. Při klepnutí na reply-twít sice ukáže, na co bylo odpovídáno, ale rozbalit celý thread, to bychom po něm chtěli moc..
    A co se výrazně zhoršilo proti původnímu webovému rozhraní, to je indikace naposledy přečteného twítu. Starý Twitter ho aspoň tučně podtrhl, nechápu, co by bylo tak složitého na tom, podbarvovat nepřečtené twíty žlutě.

    Odpovědět
    • Honza Páv

      Ono s tou vizualizací je to takové nejasné – služeb, které Twitter podporuje je víc. A otázkou je, jak se bude dál vyvíjet, protože prostor tam je.

      Co se týká té indikace, přijde mi, že s tím má problém skoro každá aplikace, se kterou pracuju. Teda kromě oficiální aplikace pro iPad. Díky za komentář!

  2. Honza Páv

    Ono s tou vizualizací je to takové nejasné – služeb, které Twitter podporuje je víc. A otázkou je, jak se bude dál vyvíjet, protože prostor tam je.

    Co se týká té indikace, přijde mi, že s tím má problém skoro každá aplikace, se kterou pracuju. Teda kromě oficiální aplikace pro iPad. Díky za komentář!

    Odpovědět

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..