Bude AdActive další, kdo rozhýbe český internetový trh?

7. 12. 2010 | Internet a sociální média | 2 komentáře(ů)

Za největší událost roku 2010 byla na Czech Internet Fóru 2010 označena akvizice CPressu. Mladá Fronta se tak posunula výrazně výš do internetového nebe, které neoblomně okupuje trio Seznam, Centrum Holdings a Mafra. No, ještě ji kus chybí.

Vždycky, když se řeší události roku xy, ty, které se odehrají v prosinci nebo listopadu nemají už téměř šanci. Dovolím si vyhlásit druhé místo. Je to roustoucí mediazastupitelství AdActive se svou sítí Elity. S přelomem roku by síť podle odhadů vycházejících z dat NetMonitoru měla povyskočit z aktuálního 17. místa na 7.  (uvádějí v tiskové zprávě, kterou je možné stáhnout pod článkem). To odpovídá překročení hranice dvou milionu reálných duší.

Logo AdActive & Elity network

Skok o deset míst nenastane jen tak. Vedle webů ipoint.cz, peníze.cz a rodina.cz se v portfoliu Elity network nově objeví servery CSFD.cz, bandzone.cz, dpp.cz, gamepark.cz a zenax.cz. Za zmínku určitě stojí, že jde o weby, které dříve zastupovalo potápějící se (a dříve slavné) ArboInteractive. To se zjevně soustředí hlavně na “exkluzivní” prodej homepage reklamy na Facebooku a zatím ji utíkají nejenom námořníci bez humoru Kapitána Morgana, ale hlavně weby. Arbo drží nad vodou snad jen web České televize.

Pořadí ale není důležité

Pokud jste mě zažili při prezentaci nějakého mediazastupitelství, víte, že nemám rád , když se ohání žebříčky a svou aktuální pozicí v TOP20, 10, 5, 3.. Jak říkají amíci, s tím běžte do pekla.

Elity network má oproti tradiční síti médií zajímavý záměr. Nechce weby jenom provázat jedním reklamním systémem, chce navíc nabídnout i nestandardní spolupráci. Nevím, do jaké hloubky, ale třeba spolupráce na obsahu webu by neměla být problém. Orientace na nové postupy v plánování display reklamy dokazuje i spuštění služby VideoAd. Pěkné streamované video, které se nasadit do celé sítě bez zásahu do webu.

No, myslím, že to pánové z AdActive mají pěkně rozjeté a doufám, že se tim jentak nesmíří. S rostoucí sítí, roste chuť: mezi další kroky by mohlo patřit třeba behaviorální cílení, nebo podobný systém, který efektivně segmentuje lidi podle vzorců chování. No, uvidíme.

Disclaimer: S AdActive jsem v kontaktu jak pracovně (nakupujeme u nich reklamu v MEC), tak osobně. S klukama se nějakou dobu znám, ale věřte, že i kdyby chtěli článek ovlivnit, moc se jim to nepovede :). A nakonec jen dodám, že jsem za něj nic nedostal. Zase :).

Tisková zpráva Reklamní síť Elity network zásadně rozšiřuje své portfolio ke stažení.

Jaké jsou pro vás rozhodující ukazatele pro výběr konkrétní reklamní sítě? Napište mi do komentářů.

Odebírejte Workflow newsletter

Řídit a rozvíjet firmu a přitom zůstat v obraze je někdy nad lidské síly. A přesně to řeší Workflow.ooo newsletter.

2 Komentáře

  1. Honza Páv

    Přesně tak, Filipe – díky za dobrou připomínku. Naskýtá se otázka – začne ArboInteractive používat tolik aktuální DDoS útoky? :)

    Odpovědět

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..