Kdo je Honza Páv?

Ahoj, jsem Honza Páv. Rád pracuju, čtu, hraju ragby, fotím a cestuju. Prostě si rád užívám život.

Než jsem přišel na to, co by mě mohlo bavit, trávil jsem čas vysedáváním v lavici gymnázia Litoměřická.

Pak jsem si vybral obor Marketingová komunikace a Public Relations na Fakultě sociálních věd UK, který jsem úspěšně zakončil jednou z prvních bakalářek o mediálním plánování. Chvíli jsem pak zkoušel štěstí na Mediálních studiích, ale nebylo to ono. Pak jsem se rozhodl pro Stunome – Studia nových médií na Filozofické fakultě UK.

Už když jsem byl na MKPR, dostal jsem možnost profesně vyrůst v dnes již zaniklé agentuře PanMedia Western, kde jsem měl na starosti plánování a nákup televizních a internetových kampaní. Pak jsem si oblékl dres MEC, kde jsem pracoval do ledna 2015. Moje role byla nazvaná pěkně po anglicku Interaction Strategy Manager – skrývalo se pod ní mnoho věcí: strategické komunikační plánování, sociální média, buzz monitoring a mobilní marketing. Pracoval jsem na značkách jako Česká spořitelna, Nestlé, Mercedes-Benz, Henkel, Ikea nebo Nivea.

Od roku 2007 jsem psal blog Eikasia.cz o internetu a sociálních médiích, marketingu a značkách, o nevládkách a různých trendech, které (stále) poutají moji pozornost. Ten je od roku 2014 součástí tohoto webu a Eikasia.cz jako nezapamatovatelný název končí.

Spolupracuji se sociálními podnikatelkami z Kokozy a podílím se také na běhu projektu Kliktivisti.cz, který radí nevládkám jak se vyznat na internetu, a na pravidelných setkáních Nemarketing, které fungují jako platforma pro sdílení zkušeností z komunikaci v neziskovém sektoru. K těmto aktivitám se v dubnu 2014 přidala i práce na marketingové strategii vznikajícího projektu Press Start. PS je mezinárodní internetová platforma, která spojuje investigativní novináře ze zemí bez svobodných médií s lidmi, kteří jim chtějí přispět na živobytí – aby se mohli věnovat své záslužné práci. Práci na Nemarketingu a Press Start jsem na konci 2015 ukončil.

V roce 2013 jsme společně s Matezem a s Mášou založili Lovebrand, dílnu na značky, které lidi milují. Společně radíme firmám, jak řídit svoji značku, aby ji měli lidé rádi. Druhým rozměrem Lovebrandu je snaha vymyslet udržitelný obchodní model konzultantské firmy, jejíž služby budou dostupné i pro malé a střední firmy. Máme za sebou úspěšné projekty a práce na nich je pozitivně oceňována.

V roce 2015 jsem spolupořádal FashionTech – první dvě konference, které propojovaly témat módy, marketing spolu s wearables a dalšími novými technologiemi. Obě konference proběhly pod záštitou Mercedes-Benz Prague Fashion Week.

Na začátku roku 2016 jsem začal pracovat na vylepšování webu Vzory.cz. Starám se o monetizaci obsahu, uživatelskou přívětivost, vylepšování obsahu a třeba i analytiku.

Dlouhodobě se věnuji zviditelnění Rugby Clubu Sparta Praha – ať už jde o marketingovou komunikaci nebo fundraising.

Pokud se se mnou chcete spojit, můžete využít LinkedIn, sledovat mě na Twitteru (@honzapav), nebo se ideálně propojit při osobním setkání (pokračujte na kontakty).